Weekend in Newport

halloj!
I helgen har vi varit i Newport beach igen, vi ar faktiskt kvar men vi beger oss nog tillbaka till san diego om nagon timme igen. Det har varit en sjukt rolig helg, vi kom i fredags och akte runt och shoppade for ovanlighetens skull, Eric blev nog lite trott han korde runt oss overallt. Efter en lang dag av shopping pa alla mojliga olika stallen akte vi hem och kollade pa film med hans roomates the curious case of benjamin button.
Men som vanligt somnade jag efter en halvtimme, varfor skulle jag bryta en san trevlig vana..
Elin var en kampe dock och lyckades halla upp ogonlocken hela filmen. I lordags akte Eric och kollade pa en friidrottstavling har i Newport och vi var inte riktigt sugna pa att titta pa det sa han korde oss till beachen, huntington beach det var som direkt taget ur typ oc. Sant man bara trodde man skulle fa se pa tv, det va massa surfare volleybollspelare och surfaffarer langs hela stranden.

Eric slappte av oss vid halv tio och hamtade oss vid 5 pa eftermiddagen sa vi va dar ett tag, men vi orkade inte sola hela tideneller jag kan faktiskt erkanna att det var jag som greps av panik for varmen. Vi sparar oss till Hawaii! : )
Pa kvallen var det lite fest simmarna pa deras skola hade sin sista tavling pa ett tag och det skulle firas. Vi var har nagra st sen gick vi till nan Kyle dar det var lite fler manniskor. Vi gick typ runt och runt kandes det som. Jag vet inte hur manga ganger man fick fragor om sverige men det ar samtidigt lite roligt. Kul att traffa lite folk. Tillslut hamnade vi pa ett stalle dar vi at innan vi tog taxi hem. Val hemma hande nog det roligaste under hela kvallen. Elin gick och la sig ganska direkt efter vi kom hem i hennes lilla sovsack pa golvet, eric och janelle ocksa i samma rum. Vid ungefar kl 4 pa natten kom en kompis till Eric (som hade varit med pa kvallen) jordan upp och borjade skaka pa elin och saga att hon ska va med i hans biljardlag, for dom spelade dar nere och elin sur som ett bi for att han hade vackt henne borjar svara och saga att han ska ga dar ifran men han fattar tydligen inte utan sitter dar och forsoker overtyga att hon ska spela i ytterligare 20 min. Nar janelle vacker eric for att fa ut han darifran men inte han heller lyckas satter han in plattangen i uttaget och hotar att branna han om han inte gar ut och att om han skulle gora det var det han som fick han att gora det. hahaha  det  var sjukt kul. Jag daremot lag och sov som en stock. Jag fick lana ens sang for han tyckte att vi var gaster sa han fick sova pa golvet ratt rattvist faktiskt.

Idag har vi varit pa nagon annan strand vet inte riktigt vad den hette men det blaste lite for mkt sa vi akte hem efter ett tag..
Vi har glomt att beratta att vi blev intervjuade av en tvkanal som heter fuel channel det ar en skate/surf kanal sa vi skulle komma pa tv!! sjukt kul..
nu maste jag packa ihop lite grejer innan vi aker !
Have it

Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0