Tomatsoppa!

Hello!

Eric va snall och gjorde scramble eggs at oss till frukost sa vi gor tomatsoppa till lunch, det gar sadar;)
Koket ser minst sagt ut som ett bombnedslag och det ar tomatsoppa all over! Mixern, diskhon, kaklet, spisen..allt.
Haha men Eric ar go och stadar unadan lite..jag stadade faktiskt undan efter middagen igar! Men diskmaskinen kunde funkat lite battre sa jag ska stalla mig och handdiska lite nu!  Det handlar om att ge och ta.
Wes ar en liten wuss och klagar pa att loken svider i ogonen stup i kvarten, jag ska dock lyfta fram att han inte ar nagon mes i andra sammanhang..han ar riktigt cool. Han ar kanslig for lokar bara;)
Tillbaka  till soppan..Mia har gjort allt och det luktar supergott!
Vi kopte knackebord vilket kostade 35 kr eller natt..sinnes:P
Haha Wes kollar just pa knackebrodet, det ser ut som om han undrar vilken planet vi egentligen ar ifran..
Nu ska vi ata!!
Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0