Snart aker vi!

Hello.

Igar va vi ute och sprang en liten bit pa morgonen, men det gar typ inte framat nar jag och Elin springer mer sicksack, for vi springer i canyon sa det finns tydligen massa skallerormar sa varje gang vi hor minsta lilla prassel i buskarna hoppar vi till hoger och vanster. Vad som ar bra ar att Eric ar tiokampare och hjalper oss lite med teknik och sa.

 Efter det  stadade vi hela varat rum sa det skulle bli enklare for oss att packa, jag varvade med vila nar elin stadade och viseversa. Men sen skulle Paul komma och hamta oss och vi skulle aka till surfaffaren dar Sean jobbar.Pa vagen var vi tvugna att haffa en frozen yogurt, dom ar bast! Senakte vi till affaren, va dar ett tag och stog och tjotade lite sen akte vi hem. Vi var tvugna att aka till frys och kopa en adapter till for dom man kopte i sverige var ju varsta crapet nansin. Forresten hande det en sjukt rolig grej sist vi va pa frys, (frys ar en gigantisk affar med elektronik och annat) nar vi stog dar och pratade med en som jobbar dar borjade vi snacka om att vi skulle aka till Hawaii, och vad elin inte visste var att man INTE kan saga neger i USA da blir man typ nedslagen. Men hon sager sahar till mig
- Mia when we come home from Hawaii you are going to look like a nigger! Eric haller pa och do och sager schh valdigt snabbt och elin forstog ganska snabbt att det kanske inte va det basta nar det stog en 2 meter bakom! Sen hade Eric en forelasning i bilen pa vagen hem. Han ar varan lilla extrapappa har i USA.
Nar vi kom hem borjade vi grilla kyckling, hur gott ar inte grillat da?? det ar ju typ bara 2 manader man far det i sverige! Sa man maste ju passa pa nar man val ar har.Senare kom stammisen Kyle och Sean och Paul och var hungriga sa dom fick lagga pa lite mer kyckling sa dom kunde fylla aven deras magar.

Idag aker vi till Hawaii!! ska bli sjukt kul har alltid velat aka dit..hoppas det fyller mina forvantningar annars kommer jag bli besviken : ).Vi ska till en O som heter Oahu och vi ska bo i honolulu, nara en strand som heter waikiki beach. Vi aker vid kvart i 11 harifran och planet gar sedan vid 1 fran San diego.
Vi har laddat upp med lite diverse grejer sa vi ska orka flygresan.
Denna gangen har nog inte Elin med sig en apelsin heller sa hon behover inte oroa sig och forklara for personalen att det inte ar en bomb!

Nu maste jag packa lite tror jag for det har vi inte borjat alls med an, Elin sover ocksa sa jag kanske ska forsoka att vacka henne ocksa om det gar..

Puss och kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0