don't give in

Jag tar en liten paus fran solen, sa jag tankte beratta klart om vart besok pa gymmet igar.

Jo givetvis nar vi val kom dit med vara kort (30 dagars gratis gymkort) sa kommer det fram en kille till oss och sager att dte inte kommer att funka. Denna killen vi redan snackat med flera ganger och han har redan forsokt fa oss att kopa ett erbjudande for 60 dollar da man far trana i tva manader. Vi forklarar att vi anda bara ska vara har i en mandad sa det kanns onodigt att betala for en hel manad som vi anda inte kommer kunna trana. Han babblar pa om att det fortfarande ar billigare an for ett vanligt manadskort och han forstod att det var mkt pengar for alla gick igenom en hard tid nu osv:P
Men det har var i alla fall det enda de kunde gora dte kunde absolut inte fixa nagot billigare.
Vi sa att ja det va ju surt vi tanker inte betala for nagot vi inte ans kommer kunna utnyttja mer an halva tiden.
Precis nar vi skulle ga kommer han ut och sager att han har fixat en deal at oss. Sa nu fick vi betala 29 dollar var for att fa trana en manad. Jag var tvungen att ge deras manager en high five dock och det ar klart, man far stalla upp:P

Nepp nu ska jag ut i solen igen och aterga till min nya bok, jag hittade en bok pa svenska i huset och den hogg jag.
Varfor utveckla sina kunskaper i sprak om man inte maste..

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0