Barbeque

Hej!

Tankte uppdatera lite i bloggen.

Dagen borjade med att Mia drog upp mig och Erik for att vi skulle springa:) and so we did!
Det var jobbigare an forvantat..kanske for att det var typ 100 grader varmt och vi inte hade nagot vatten, nasta gang blir det poolen!
Till lunch at vi Papa chitos, vilket brukade vara det basta vi visste men idag har vi upptackt nagot nytt..Frozen yoghurt!
Jag tog sa mkt att jag inte hade plats kvar for frukten..det va som den basta godis affaren man kan tanka sig fast 10 ganger battre! Fanns massa olika smaker med massa olika frukter och saser..I guess we will be hanging out there more often!

Anders och Lisa ska ivag pa fin fest ikvall sa vi tankte ha lite trevligt och grilla har hemma.
Jag och Mia blev helt exalterade nar vi horde ordet grilla..det var ju ett tag sen om man sager sa!
Sean och Wes spelar tv-spel, Eric fixar kottet, Mia hjalper Lisa med sin klanning, Kyle raknar matte pa galet hog niva och jag bloggar. Jag och Kyle tranar svenska ocksa, han far ju passa pa nar den basta lararen han kan fa ar i narheten;)
By the way sa har Mia och Erik trackat mig heeela dagen for att Mia oppnade sin lilla mun lite for mkt!

Nej nu ska vi borja med grillandet och jag ska vara lite social!

Ha det fint
Peace!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det låter som att ni har det riktigt härligt där borta, måste erkänna att jag blir lite avundsjuk när jag sitter här hemma i kylan!

2009-03-05 @ 13:45:27
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0