Back from Hawaii

Heeeej!

Vi hade inte sa mkt tillgang till internet pa Hawaii, darfor blev det kass uppdatering men nu ar vi tillbaka i San diego och dator igen!
Resan har varit kanon forutom den 7 timmars langa forseningen pa vagen dit. det var inte sarskilt underhallande. men va fasen sant far man ta nar man ar ute pa aventyr.
Det var regn dom orsta tva dagarna men avslutades med 3 soliga iaf vilket var tur eftersom Elin och jag holl pa att bryta ihop efter 2 dagar och trodde vi skulle komma till san diego utan branna och dom skulle undra om vi aldrig kom fram. Som tur var fanns det fina shoppingomraden precis utanfor hotellet och lite langre. Sa vi kunde halla oss sysselsatta.
Men sen kom solen fram och da sag var dag ungefar ut som sahar. Jag vaknade panikslagen och trodde vi kunde ha missat en sekund av solen, skriker upp Elin ur sangen som ser annu mer panikslagen ut stressar i oss frukosten vilket bestar utav en torr jakla limpa brod utan smor och skinka och nagra bananer och hade vi tur hade vi lite ananas kvar sen gardagen. Jag kan ju aven beratta att ananasen var sagolik. Jag och Elin har kakat ananas sa mycket att Elin har blasor i munnen och jag kan typ inte svalja for det branner sa mkt pa tungan!
Men mat och frukt var svindyr! Och det kom jag inte pa forran nast sista dagen nar jag for forsta gangen tittade pa kvittot och insag att jag hade kopt 2 applen for 36 spann. Sedan gick vi till stranden vid ett ungefar gick vi till vart mcdonalds kopte var cesar salad gick tillbaka brannde lite till, tillbaka till hotellet och gjorde oss iordning och sedan darefter till varan fabulosa kinaresturang..haha kanske lite mer men ...vi har mycket att beratta man far ta det mer imorn, V har varit uppe sen klockan kvart i fyra imorse och behover varan skonhetssomn.En liten rolig grej var att vi ringde och bestallde en taxi igar och nar vi kom ut dar imorse eller rattare sagt halv 5 pa morgonen star en jakla limo och vantar pa oss. Jag trodde jag sag dubbelt dar ett tag, men det var ju lite flashigt faktiskt. For ovrigt har vi lagt upp bilder pa Facebook ocksa for er som vill ta en litet titt. Vi far skriva lite mer detaljerat imorn!

Hang loose
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0