somntuta!!!

Nu sitter jag uppe som vanligt och vantar pa att Elin ska vakna, hon vaknar aldrig!! jag far alltid dra upp henne, till en borjan blir hon lite sur for hon ar trott men efterat ganska glad och tacksam haha.
Igar shoppade vi heeeeeela dagen pa ett mall ca 20 min gangvag fran huset. Vi gick dit vid 11 pa morgonen gick hem vid 2 trodde vi iaf.......
Efter vi hade gatt typ hur langt som helst och Elin knappt kunde ga langre far hon va sa kissenodig bestamde vi oss for att ringa Eric. Vi sa att vi var vid baseball planen, och han svarade vilken ?det finns ingen pa vagen. Ni far a tillbaka hela vagen till mallet och borja om.
Vi trodde vi skulle do men efter att ha gatt tillbaka och gatt en lite bit mot huset kom Eric och hamtade oss. Valdigt snallt.
Val hemma at vi swedish meetballs! Fran ikea smakar inte riktigt som mormors men dom ar ok.
Sedan gick vi tillbaka till mallet och vi fortsatte shoppa, Elin blev tokig nar hon kom in i I.d bare minerals affaren och kopte upp nastan allt. : ) och jag handlade pa barnavdelningarna! mycket smidigt.

Eftersom det inte funkade att bara kopa en adapter till kamera osv fick vi kopa till en converter Men nar jag skulle andvanda den till min plattang igar small det och luktade brannt! och den funkade inte mer sen. Sa vi akte tillbaka till affaren och sa att den inte funkade da svarade han att dendar skiten funkar aldrig ni borde aka till en annan affar haha.
Men som TUR ar har vi redan kopt en amerikans plattang i reserv! Men vi maste aka och kopa en ny sa vi kan ladda kameror osv.

Idag ska vi nog bara sola hela dagen om det inte mulnar pa da forstars. men det ser ok ut just nu. Ryan skulle komma forbi vid tio ocksa. Just nu har jag ett lite projekt framfor mig att forsoka dra upp Elin vilket kan ta sin lilla tid!

ha det sa bra  puss och kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0