Mamma Mia

Hellu:)

Nu ar klockan snart halv 8, sa nu ar jag vaken!
Mia kommer nog ha rollen som bloggare har, jag sover ju lite langre som sagt..
Men tankte att jag borde skriva ett inlagg iaf.

Jag och Mia har inte fatt nagot gjort idag!
Vi har solat hela dagen, jag kor pa 45 i solskyddsfaktor..mia daremot ska envisas med att inte anvanda nagon..efter idag lar hon nog kopa en;)
Ryan kom forbi en svang med sin son..sa himla sot unge assa!
Han trilla dock i poolen en gang, men det var ingen big deal for honom haha han stallde sig upp och sag sig lite smatt forvanad omkring.
Efter det laga Mia mat..hehe hon ar lite som en mamma:)
Hon lagar alltid nyttig mat med, vilket ar kanon! Det blir dock lite mer onyttigt nar man ater ute och det hander ju om man sager sa hehe..
Sen tog vi en powernap mitt pa dan..det va niiice:)

Imorgon ska vi aka till Newport Beach med Erik. Sa det lar bli mer shopping och lite fest. Det blir trevligt!
Sen drar vi ju som sagt till Hawaii nasta torsdag. Wiiee

Det ar synd att man langtar hem sa mkt...noooooot;)
Vem vet vi kanske inte kommer hem haha

Ha det bra!
Puss och kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0