aerobics och gubbar i cykelshorts

Hejsan hejsan.

Idag ar det onsdag och annu en ljuvlig dag i amerika. Lite mulet for tillfallet men det ar alltid sa innan solen kryper fram genom molnen.
Dessa dagar har inte varit overdrivet handelserika mest solande, men lite roligt har allt hunnit handa.
Efter vi fixat vara gymkort, har vi varit mycket aktiva. Nastan lite for aktiva tror jag for jag och elin ar helt slut i benen. Men iallafall sa sag vi att man kan ga pa pass ocksa vilket vi bestamde oss for att gora, narmare bestamt aerobics.

Herregud sager jag bara, vi kommer in och det kanns som man vager 10 pannor. Jag vet inte om vi har namnt att folk ar lite storre i det har landet.  Innan vi hinner andas svischar 2 gubbar forbi oss i tighta cykelshorts, linne och pannband sa att dom blir sakra pa att dom far platserna langst fram. 
Jag och Elin tittar pa varandra och skrattar lite och tanker hur i hela varlden ska det har ga.
men det visade sig att dom kunde varje millimeter av stegen EXAKT!! Nar instruktoren skulle visa stegen gjorde dom det 5 sekunder fore for att visa att dom redan kunde.Nagra mer nojda miner for man leta efter. DESSUTOM efter varje minut skriker dom woohoo och klappar takten med handerna.
Jag och elin hade lite problem ibland men vi redde ut det ganska bra tycker jag. Det ar lite klurigt nar det ar pa engelska och allt! Nar alla gick och hamtade dom skona madrasserna for att ligga pa nar det resterade 10 min tankte jag och Elin shit va skont antligen klart! men nar dom borjade spela lady gaga- just dance blev jag lite orolig och vi vande oss om och alla lag och gjorde situps och vi var tvugna att bita ihop.
Nar "over the rainbow" kom pa avslappningen kunde jag inte lata bli att sjunga med och elin hangde pa vilket resulterade i gapskratt fran en av gubbarna.
Nar traningen var slut kom en av dom aldre mannen fram till oss och sa att han ocksa brukade sjunga till den laten minsann och att han var dar varje vecka. och tyckte att det var ett perfekt satt att fa sin dos av konditionstraning.
Det kom ocksa fram en dam och fragade vilket sprak vi pratade, svenska sa vi. precis vad jag tankte! Jag har varit i Finland svarade hon.

Igar tog vi oss en liten tripp till UTC, Elin hade lagt undan lite hudvardsprodukter som vi skulle hamta. Eftersom det var en oandlig ko bestamde jag mig att ga runt och kolla lite. Det kom fram en tjej som erbjod sig att sminka mig for nat marke.Hon fragade vart jag kom ifran nar hon horde min brytning. Jag svarade sjalvklart Sverige och hon berattade att hon och hennes kompanjon hade diskuterat mig innan, att dom trodde jag var en californisk surftjej for jag va sa brun. Nojd som aldrig forr var jag tvungen att springa till Elin och beratta och jag holl mig glad hela dagen. haha
Elin darimot fick lite erbjudande, vi var inne pa american eagle och Elin som vanligt hittar nat att testa, jag ar nan annan stans i butiken nar jag ser elin pa avstand prata med hon som jobbar dar. Elin moter mig med ett leende upp till oronen da tjejen i butiken erbjod Elin jobb! haha sa dar va  aven henns dag raddad.

Nu ska vi ga till Henrys och kopa lite mat det borjar bli lite tomt pa varat lager. Vi maste stada ocksa till brollopet pa lordag . Var inte oroliga! det ar inte vi som ska gifta oss det ar Lisas syster och vi ar bjudna. Det ska aga rum har pa bakgarden. Lucas och gustaf och joakim ska sjalvklart ocksa komma. Men forst ska allihopa aka till Six flags pa fredag lite utanfor Los angeles som ar ett gigantiskt nojesfalt. Lite battre an Liseberg tror ja!! haha jag kommer bli som ett barn pa julafton!
Nu ska jag dra mig solen borjar komma fram.
Ha det sa bra darhemma.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0