Six flags, bröllop och Mammoth

Heej!

Elin har, sitter uppe i killarnas stuga i Mammoth. Eftersom det ar Lucas dator sa har vi plötsligt alla bokstäver igen, vilket gör det svårare nu när man inte använt dem på så länge men jag tänkte vara snäll och göra det lättare för er att läsa!
Tänkte uppdatera er lite sedan sist.
I fredags gick jag och Mia upp kl 5 på morgonen för att ta tåget till LA. Resan gick hyfsat snabbt måste jag säga, även om killen framför oss satt och klappade i takt till sin musik hela resan och tjejen bakom satt och grät samtidigt som hon pratade i telefon. När vi var framme i LA mötte vi upp killarna och åkte till Six flags! Det första vi gjorde var att åka X2 vilket skulle vara världens näst bästa bergochdalbana, och det kan jag nog lätt hålla med om. Jag trodde jag skulle trilla ur, slå huvudet i en pelare och dö. Men jag överlevde utan några större men, det skulle vara "lätt" illamående i så fall. Men sen rullade det ju på för då var ju det värsta liksom över. Vi bangade faktiskt inte på något! Jag, Jocke och Sjöberg gjorde till och med fritt fall från typ 50 meters höjd, det var bland det läskigste jag har gjort..lätt. Det mest underhållande var nog att kolla pa alla foton som dom tar under karusellturen, Jocke tog priset varje gång, det slog aldrig fel liksom. Vi tankte till och med köpa ett foto som man kan ha dom dagarna man ar deppig och bara vill grava ner sig i en grop. För att muntra upp sig igen. Hela dagen var perfekt solen sken som aldrig förr, vilket var bra så vi torkade fort efter vår lilla tur i flumriden. Gustaf har nog lärt sig att man aldrig ska erbjuda sig att sitta längst fram i alla fall:)
Efter en lång dag begav vi oss tillbaka till San diego efter att vi plockat upp Ariel på vägen. Alla sov hos Kevin för utom jag såklart, jag var för lat för att flytta på mig:P

På lördagen var det bröllop:)
Eftersom allt var på vår bakgård sa gick vi upp tidigt för att hinna med att göra i ordning allt. Det blev mkt lyckat! Alla var superfina och båda sa ja, vilket är ganska viktigt. Maten var otroligt god, jag och Mia bara tryckte i oss. Vi insåg snart vårt misstag när vi såg de 5 olika bröllopstårtorna. Vi var såklart tvugna att smaka på alla så det var ju bara att proppa i sig lite till:D Jag tror alla var lite förvånade över att ingen trillade i poolen, det var ju som uppgjort för den insidenten men vi hade tur. Det enda som hände var att den sötste, äldsta gubben i hela skaran trillade omkull, men Lisa var snabbt på plats och hjälpte till, det är ju tur att det är två läkare i familjen. På kvällen gick vi till Sean en stund, innan jag och Eric och alla som sov hos Nybergs gick tillbaka. På kvällen hände det sjukaste på länge men jag ska för allas bästa inte skriva det här.

På söndagen åkte jag, Jocke och Sjöberg upp till Mammoth och Mia, Lucas och Paul kom igår. Idag har killarna åkt skidor, jag och Mia var istället och kollade in ett outlet..hmm otippat. Vi köpte en del grejer men jag menar, det va ju så billigt:D haha
Nu flippar alla på mig för att jag har haft datorn för länge så jag måste kila.
Ikväll ska vi gå ut och äta pizza eller nått tror jag. Jag, Mia och Paul åker hem på torsdag igen:)

Ha det gott!
Sen fattar jag inte va som händer i Hockeyn men Hejja HV!
Pusshejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0