Paskfirande

Heej,

Vi ar tillbaka i San diego igen efter mycket trevliga dagar i mammoth och vi overlevde aven den langa bilresan hem..7 timmar genom oken! till en borjan tycker man det ar lite sma coolt, men efter nan timme trottnar man kan jag beratta.
Idag har vi varit och firat pask hos Lisas mamma i Newport. Man firar pask paskdagen har, precis som man firar jul den 25 e ocksa. Dom har alltid varit lite efter dom dara amerikanarna.
Iallafall var det mycket trevligt med lite folk och god mat!
Hon hade pyntat jattefint och allting, synd bara att vi kom lite sent och missade agg malningen och allt..
Sma barnen fick aven leta agg, men vi var for stora for det tyckte dom, vem kan nansin bli for stor for att leta agg??
Men vi overlever nog utan nagra varre mardrommar tror jag.
Imorn skulle vi en svang med paul till en speciell affar och tisdag ska vi en svang med Sabrina till ett annat stalle. Fullt upp! Sen ska vi forsoka sola ocksa vi har ju aldrig tid med det alls. Men vi har insett nu att vi inte kan komma hem som tva isbjornar, sa nu ska vi forsoka lagga oss lite da och da om det ar sol forstars.
Pa torsdag kanske vi ska aka till Disney land. men det beror lite pa lite olika grejer..Elin kanske ska aka och se the killers i las vegas, oj va det stimmas om denna resan. Vet inte riktigt hur det blir joakim och gustaf verkar inte riktigt fa tummen ur..
Sen ska vi boka resa till San francisco ocksa nan gang..
aja iaf ska jag ga upp till min skona sang nu tror jag!
skot om er
Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0