Morgonpigg

Hej hej,

Sitter uppe själv och klockan ar 9, inga undantag denna morgonen heller. Jag vet inte riktigt varför jag vaknar så tidigt. Men jag klarar inte riktigt att ligga still när jag väl har vaknat så Lucas börjar muttra varje morgon om att jag ska ligga still.
Igårkvall var vi ute och åt lite pizza det var hur gott som helst, en riktig amerikans pizza med hur mycket ost som helst!
Sen kom vi hem och satte på en film. Jag och Lucas hade redan sett den så det tog inte många sekunder innan vi somnade. Gustaf och jocke klarade inte heller hela. Elin och Paul däremot satt tappert upp och tittade.
Igår som sagt vandrade jag och Elin ner till en outlet som låg kanske 3-4 km från vår lilla stuga. Jag lyckades väl även lägga en liten räka på vägen. Men byxorna klarade sig så allt är frid och fröjd.
 Idag vet jag inte riktigt vad som hända skall. Jag och Elin har bestämt oss för att ha en RIKTIG slappardag. Krypa ner under filten och köra filmrace. Jag har fått ont i halsen också vilket kanske inte är så behagligt. Men ska försöka pallra mig ner till affären för att köpa mig en halstablett eller två.
Nu händer det grejer här, joakim stormade upp för trappan och tätt efter Paul.
Bäst att jag går ner och ser om det finns några livstecken i min kära pojkvän..
ha det så bra,

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0