Moooot San Francisco!!

Hej allesammans!

Just nu sitter jag och ater lite frukost, har jag nansin sagt att frukosten ar kass har?? \breakfast burrito ar en kassiker, som innehaller inte mindre an scrambled eggs, bacon ost pommes och salsa invirat i ett tortilla brod. Eller varfor inte steak n'eggs som ar som stek med scrambled eggs och sjalvklart en liten dust av ost pa.
Sen kan man ju ocksa valja den "nyttiga" varianten vilket ar mjolk med flingor. Men den minsta sockermangden pa flingorna lar val va runt en 20 gram per serving. Vilket gor det mer som godis. Och man haller sig matt i en timme ungefar.
Men vi overlever iaf....
De senaste dagarna har vi legat som 2 lata krabbor pa vara handukar. Fast igar va de sa varmt sa det gick inte att va ute mer an 10 min at gangen. Man holl pa att do! Jag som blir rastlos hela tiden klarade inte langre an 5 min innan jag var panikslagen.
Dagen innan det var minst lika varm..men man ska val inte klaga antar jag!
Det ska bli lite kallare nu igen...

Idag ska vi aka till San Francisco, det ska bli mycket trevligt. Vi ska vara dar i 2 natter och ga omkring och se vad den staden har att erbjuda.
Det blev inget disneyland forra veckan sa de ska vi ta pa frdag nar vi kommer hem ist. Sen kommer ju Anders, och tatt efter det andra killganget fran mammoth. Innan dom drar vidare till New York. Da blir det livat!

Anders fyller 60,sa pa lordag ar det lite fest for han har hemma. Vi tankte hitta nat att kopa till han men det verkar vara valdigt svart men det loser sig sakert.
Nu har jag lite brattom, vi ska aka om en timme och jag ar inte fardig for 5 ore. Inte enns packat!!

2 veckor kvar tills vi kommer hem ocksa.. det borjar dra ihop sig..

ha det sa bra dar hemma!

Puss och kram Mia!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0