Dalig uppdatering

Hej svej!

Nu var det ett tag sen, man har inte alltid tid nar man ar pa semster forstar ni.
Forra fredagen var vi som sagt pa disneyland. Det kandes som man blev barn pa nytt. Det vae verkligen skitkul och man fattar nog inte sjalv hur mycket jobb det ligger bakom alla grejer, helt sjukt stort.
Nar vi kom hem fran disneyland, ringde det och det var anders som ringde fran flygplatsen. Han hade sagt fel datum till mig haha sa det var bara att aka och hamta han! Sa Eric fick skjutsa oss till flygplatsen och dar satt en likblek anders och vantade pa oss.

Dagen efter var det dags for 60 ars kalas. Pojkarna kom ner fran mammoth och allt blev mycket lyckat och trevligt.
Manga roliga saker hande, orkar inte riktigt rambla upp allt har men vi hade iaf valdigt kul
Dom var har ytterligare nagra dagar innan dom akte mot sin resa till New York.
Igar var vi pa ett stalle som heter wild animal park.Det var uppbyggt att kanna sig som om man vore i Afrika, och det hade dom verkligen lyckats med!Man fick aka turer bland djuren. och det va sjukt coolt att se.
Pa kvallen var vi pa en fin middag. Lisa hade blivit nominerad till nan speciell grej sa vi fick hanga med.
Idag blv man val aven uppvackt av att Elin borjade prassla i en pase, fick upp ett apple och borjade knapra kl 7 pa morgonen, 1m fran mitt huvud!! Jag blev val inte riktigt overvaldigad av detta utan gick ner och la mig i soffan ist.
Idag vet vi inte riktigt vad vi ska gora. ta det lungt och se om solen kommer fram kanske, vadret har varit lite kass dom senaste dagarna och vi ar val mer eller mindre tappat det mesta av brannan.!

Men nu ska jag dra mig,
hoppas allt ar bra hemma snart kommer vi!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0