Aerobics misslyckande igen!

Da har det varit dax igen! Aerobics stog pa schemat i mandags, vi gick in med ganska gott sjalvfortroende samma tid och plats som forra gangen med tron att vi kunde detta kanske inte perfekt men iallafall battre an gangen innan.
Men det visade sig att hon var borta och att det var en stand in for henne. Elin och jag tittade lite oroligt pa varandra medan musiken satte igang. Detta visade sig vara en mer dansinspirerad och annu snabbare och typ 3 ganger sa svart som forra gangen . Forsta steget gick jag at helt fel hall och Elin bara stog still och stirrade. Da borjar "lararen" skratta och saga
- I guess we have some new girls here today!
Alla borjade garva och titta pa oss och jag och Elin blev pionroda i ansiktet och inte heller vi kunde halla oss for garv.
resten av passet va val lite sisadar fran var sida, men vi gjorde iallafall sa gott vi kunde!

Igar var vadret inte jattelyckat, lite regn och mulet mest hela dagen. Ingen solning da heller! Kyle kom over med sin motorcykel och Elin var ivrig nar han fragade om nan ville testa.
Elin som sag ut som ett barn pa julafton sprang ut igenom dorren, till Eric och Kyle och motorcykeln.
Kyle drog igenom lite bas instruktioner och han lat henne aven kora en liten bit sjalv. Dock springandes som en radd hare bredvid. Men allt gick bra och bade Elin lever och motorcykeln fungerar som den ska. Eller iallafall som den gjorde innan.
Pa kvallen eller sena eftermiddagen kom Sabrina (Kyles flickvan) och hamtade upp oss for en trevlig liten shoppingtur for ovanlighetens skull. Nar vi forst kom fram fick jag syn pa HM och blev overlycklig, jag halvsprang fram till dorrarna och skrek att jag kanner mig som hemma.
Vi fick lite ont om tid och vi skyndade oss sa gott som det gick, men trots tidspressen hittade vi anda lite dittan och dattan.
Efter vi hade shoppat klart eller snarare nar alla butiker hade stangt. Begav vi oss till en akta amerikansk resturang.
Friterade boneless chicken wings med dressing till foratt, forsatt av en saftig stek med gronsaker och potatismos. Eller jag skulle nog kalla det smor mos for det var nog mer smor an potatis i detdar moset.
Nar vi kom hem hade Linda, dottern i familjen kommit hit fran Sverihe, plus Anders mamma. Dom ska vara har over Anders 60 ars dag och aker hem samma dag som vi aker hem den 5 e .

Snart ska vi lagga pa kott pa grillen, Imorn ska vi upp tidigt vi aker till disneyland vid 7 pa morgonen!
det blir myspys.

Vi har sett att vadret ska bli battre till helgen ocksa!! yeeey

hoppas allt ar bra hemma

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0